English

@ Pelną nešanti stadija

Klientų bazės auginimas, paremtas praktinėmis žiniomis
Oriel

Bendros rinkos sąlygos

Kompanija teikia paslaugas, nukreiptas prieš reklamos blokavimą. Pasaulinėje rinkoje yra maždaug trisdešimt jos konkurentų ir neribotas potencialių klientų skaičius - kompanijos paslaugų gali prireikti visiems, užsiimantiems internetinės reklamos prekyba. Remiantis patikimais vidaus šaltiniais, kompanija yra tarp trijų industrijos geriausiųjų pagal naudojamos technologijos modernumą, bet jos užimama rinkos dalis šios informacijos neatspindi.

Priežastys, skatinančios turinio rinkodarą

Turinio rinkodarą skatino trys aplinkybės: pirma, didžioji dalis sėkmės lydimų konkurentų ja taip pat naudojosi. Antra, tiesioginė reklama nedavė trokštamų rezultatų - net ir brangios kontekstu grįstos kampanijos pritraukdavo netinkamą publiką. Galiausiai, kompanija galėjo pasiūlyti statistinius duomenis ir žinias, kurios savo ruožtu galėjopasitarnauti didžiajai daliai internetinės erdvės informacijos platintojų ir atitiko bent dalį jų interesų.  

Sprendimas

Buvo nuspręsta sukurti ir išplatinti dokumentą, kuris atitiktų priimtas normas, išdėstytas periodinėse ataskaitose apie reklamos blokavimo būklę. Duomenys, kurių statistinis platintojas negalėjo panaudoti tiesioginiam verslo sprendimų priėmimui, buvo panaikinti, o papildoma funkcija leido publikai pačiai priimti sprendimus. Remiantis tokia strategija, dokumentas tapo mažiau statistiniu ir kur kas naudingesniu didžiajai skaitytojų daliai.

Kiti panaudos atvejai

@ Stadija iki minimalaus produkto

Pamatų klojimas
Skaitykite daugiau

@ Ikipajaminė stadija

Sumanus investuotojų pritraukimas
Skaitykite daugiau